سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندترین مردم، بیمناکترین آنان از خدای سبحان است . [امام علی علیه السلام]

{* مفید باش شاید فردای نباشد

من احسان قدیری هستم


احسان قدیری ::: شنبه 87/12/3::: ساعت 6:0 صبح

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :3628
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
احسان قدیری
درباره خودم: این وبلاگ از اهمیت های خاصی بر خوردار است شما میتوانید با من همیار باشید من احسان (درباره ی خودم) من گفتم ، نوشتم که بدانید نخواستم مثل کسی باشم یا از آن روزگاری که سپری شد تنها خواستم در قیل و قال بی امان ثانیه ها خودم باشم خواهشی که ازتون دارم اینه که مطالب رو بخونین و بعد نظر بدین ممنون میشم که من رو در بهتر شدن وبلاگ کمک کنید کپی برداری و استفاده از مطالب این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع برای عموم بلاگرهای عزیز آزاد است
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<